måndag, september 10, 2007

 

Bästa bloggtipset!

Jag skulle vilja rekommendera alla som intresserar sig för fallet Madeleine att surfa in på nedanstånede blogg.

http://prisonersvoice.blogspot.com/

Bloggen driver tesen att föräldrarna mördade sin dotter och pekar på en mängd olika saker som pekar i denna riktning. Jag har aldrig någonsin sett en bättre blogg än just denna och min egen kommer inte ens upp i en hundradel av denna bloggs nivå. Bloggen är explosivt intressant, välskriven och skriven av en ytterst allmänbildad och skärpt person.

En sak jag själv funderat på, rörande fallet Madeleine, är om det blir möjligt att döma någon för något så länge inte liket hittats. Jag tror att föräldrarna vet att liket är så fullständigt destruerat att ingen någonsin kommer att kunna dömas och att detta är anledningen till deras lugn.

Oavsett vad jag tror, rekommenderar jag alla intresserade att läsa denna hyperintressanta och exceptionellt välskrivna blogg. Enligt den ricardianska tesen om arbetdelning bör man inte ge sig in på sådant där man inte har komparativa fördelar och vill man veta något om fallet Madeleine, är ovan nämnda blogg mer än intressant. Här står allt. Jag kommer inte att skriva något i ämnet, men kommer med största intresse att följa den omtalade bloggen.

Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?