måndag, augusti 24, 2009

 

God Bless America!

Jag upplyste ganska nyligen om att det skulle bli en mindre bloggpaus, men denna tycks nu bli laengre. Jag aer i Lettland nu, men har faatt moejlighet att resa till USA och stanna daer tre maanader till en mycket laag kostnad och jag nappade omedelbart paa detta erbjudande.

Jag har inte gloemt mina loeften till dem som deltog i fraagetaevlingen och dessa loeften kommer att infrias saa snart jag kommit hem fraan USA.

I maan av moejligheter kan det bli naagra blogginlaegg fraan Amerika. Ha det gott!

Comments:
Ha det braa isterna, du får skriva några inlägg om intrycken därifrån. Berätta några vardagliga ekonomiska observationer.
 
Jag aer i USA nu.
 
Hur går det med juridikpluggandendet mitt upp i allt detta./Bengt
 
juridikpluggandet menar jag så klart
 
Jag tog med mig böckerna till USA.
 
Jag tog med mig böckerna till USA.
 
Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?